Dorinta

Cuvite puse la un loc,
Ar putea suna frumos ..cu puțin noroc.

Însă înțelesul…
Înțelesul! Cine știe să-l citească?
Cine știe să umbrească propria-i simțire..pentru a primi o altă fire?
pentru a-nțelege taina altu-i suflet…
ascuns printre păcate,
fricos și foarte departe,
Departe de ținta de mult aleasă.

Oo, cum mi-aș dori ca să-mi citești în suflet
Să-mi rupi a individualității mahramă de pe cuget.
Cuvintele-mi să-Ți pice ușor, ca roua de pe o frunsa aplecată,
Apoi grav ca degetele unui pianist citind partiura cu mare încredere
Și iscusința pe clapă.

Dar mai rămân tăcut o clipă, căci
tocmai acum lucrez la cea de-a doua aripă
Să pot zbura și pătrunde în inimă Ta!
Acolo unde e pace, liniște și iubire.
Da, iubire cum nu văd în altă parte
Iubire ce mă duce departe.
Departe de fire, departe de mine,
Departe în Tine!

Un comentariu la “Dorinta

  1. Laura spune:

    „Dar mai rămân tăcut o clipă, căci
    tocmai acum lucrez la cea de-a doua aripă
    Să pot zbura și pătrunde în inima Ta!”

    Frumos spus! Ma regasesc total in „dorinta” asta.

Lasă un răspuns

