Salvare

207252_478380778896317_557693753_nLumea și poetul

Împins de ciudate amăgiri,
Ce-ți oferă așa zise plăcute simtiri,
Fără să te-anunțe că sunt trecătoare,
Pretind mereu și mereu că sunt soluția salvatoare.
Poetul rămâne singur, posac și trist,
Căci tot ce ți-a scris,
L-a dus într-o lume limitată..
A fost împins într-o insulă cu totul secată.
Sau mai bine spus e un ostrov recent format,
Din acumularea amăgirilor.

Poetul

Soluția lui de om e să construiască un pod
Căci apele nu dau înapoi.

Eu poetul

Dar ce minune că există Dumnezeu!
Soluția Lui o așteptam eu…
Poate că acest ostrov e doar vârful unui munte,
Dar apele mari…cine să le-nfrunte?
Sunt sigur că El Prea Înaltul
Mă poate face s-arăt ca un altul
Altul tot eu, adevăratul eu,
Ce nu se mai identifică singur.
Și ce munte frumos m-a făcut Dumnezeu..
Și cum tare hidos mă bucuram eu din greu.
Sunt iarăși liber și n-am trebuință de pod.
El m-a schimbat și încep să-I aduc rod.
Deci amăgirile s-au ridicat în nor
Și-ar vrea să-mi mai ploua-n ogor ,
Dar cu scutul credinței le-omor.

Poetul

Singur se îneca de prea multă secetă.
Azi stă tot singur și cugetă,
Căci Adevărul îl afli în singurătate cu Hristos.

Lasă un răspuns

