Deţinut în libertate

sclav-sau-liberSimţirea-mi mi se zbate zdruncinător,
Mă conduce spre-un interior izvor,
Secat de mult în sufletu-mi.
Dar poarta e închisă,
Sudată-n mii de rânduri.
Dărâm cu barosul rânduri, rânduri..
Şi nu ajung să văd frumuseţea-i.
E agonie, e fugă nebună.
Nu pot trăi într-o lume comună,
mă lupt mereu să desfac rânduri, rânduri..
Şi constat: E un zid prea gros să-l răzbat.
Şi tot mă pricopsesc cu sentimente răvăşitoare.
Mă uit mereu la suflet şi mi se pare că moare.
Mai dau cu barosul şi dărâm rânduri, rânduri,
Să ajung cât mai repede la suflet
Şi să-l duc la reanimare
10 comentarii la “Deţinut în libertate

  1. oti spune:

    f poetic……….frumos spus…:)

  2. Manu Vasile spune:

    Dragut tinere;) mi-a placut aia cu reanimarea:D

  3. Lara spune:

    „Şi tot mă pricopsesc cu sentimente răvăşitoare.
    Mă uit mereu la suflet şi mi se pare că moare.” Ce-mi place partea asta 🙂 well done

  4. Gli Glitzz spune:

    asta chiar ca e -integral- superba…. ai exprimat splendid totul. esti tare! >:D<

Lasă un răspuns

